...::Pit from Lodz::...
FORUM
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ...::Pit from Lodz::... Strona Główna
->
Komputery i Internet
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
----------------
Kosz
Regulamin Forum!
Hyde Park
----------------
Rozmowy przy pifie
Reflekse...
Śmieszne:D
NEWS!
Wrzuty
Film i Muzyka
----------------
Film
Muzyka
Internet i Komputery
----------------
Komputery i Internet
Sport
----------------
Piłka nożna
Inne
Imprezki!!
----------------
Ympreza!
Galeria obrazków
----------------
Galeria
SEX
----------------
Dla panów
Dla pań...
Problemy
----------------
Tu zgłaszacie problemy związane z forum
Shoutbox
Stachu? :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
PIT
Wysłany: Wto Mar 21 1:12:39 GMT 2006
Temat postu:
Daja rady
Zassałem spolszczenie i giera jest jeszcze bardziej zajebista
KNSAZ''
Wysłany: Pon Mar 20 22:20:13 GMT 2006
Temat postu:
z tym 3D to chyba chujowo bardziej to bedzie przypominać Quake niż kultowe robale
PIT
Wysłany: Pon Mar 20 20:32:31 GMT 2006
Temat postu: Worms 4: Totalna Rozwałka
kategoria
: familijne, zręcznościowe
producent
: Team 17 Software
wydawca
: Codemasters Software
[b]dystrybutor PL
: CD Projekt
data premiery[/b]: 29 lipca 2005
data wydania PL
: 15 września 2005
tryb gry
: single / multiplayer
tryb multiplayer
: LAN / Internet
wymagania wiekowe
: brak ograniczeń
nośnik
: 1 DVD / 2 CD | cena: 99,90 PLN
Pełny Opis Gry
Worms 4: Mayhem to kolejna odsłona popularnej serii traktującej o starciach uzbrojonych po zęby, inteligentnych, gadatliwych i przy tym niezwykle zabawnych tytułowych robaczków. Warto odnotować, iż premiera Worms 4: Mayhem jest w dużym stopniu powiązana z obchodami dziesięciolecia całej serii. Podobnie jak wcześniej, gra oprócz komputerów osobistych zaplanowana została na konsole nowej generacji (PS2, Xbox).
Znajdująca się w tytule opisywanej produkcji cyfra 4 słusznie sugeruje, iż jest to bezpośrednia kontynuacja wydanej w 2003 roku gry Worms 3D, a nie stworzonej jakiś czas później i nakierowanej na strategiczny aspekt rozgrywki Worms Forts Under Siege. Zabawa przebiega w dość klasyczny dla serii sposób. Do walk stają drużyny złożone z określonej ilości robaków. Wygrywa ta z ekip, która zdoła pozbyć się wszystkich oponentów. Autorzy Mayhem przewidzieli rozbudowaną kampanię singleplayer, w skład której wchodzi około trzydziestu zróżnicowanych etapów. Aby ukończyć większość poziomów należy sprostać określonym celom - zdobyć ważny przedmiot, czy też zniszczyć zaznaczony na mapie obiekt. Co pewien czas spotyka się wyjątkowo silnych bossów, których należy oczywiście wyeliminować. Nie mogło również zabraknąć licznych trybów sieciowych, które stanowią esencję tego typu rozgrywki. Co ciekawe, w wielu przypadkach do zabawy wystarczy pojedynczy komputer, zawodnicy wykonują bowiem swe ruchy na zmianę. Multiplayerowe pojedynki mogą toczyć się na mapach znanych z singleplayera lub dwudziestu zupełnie nowych. Walki rozgrywane są w pięciu różnych strefach tematycznych, między innymi prehistorycznej i arabskiej. Warto dodać, iż otoczenie podlega pełnej destrukcji.
Udostępniony grającym arsenał tradycyjnie już uległ nieznacznemu poszerzeniu. W grze pojawiają się takie przedmioty jak Poison Arrow, Sentry Gun, Tail Nail, Bovine Blitz czy Iron Donkey. Zupełną nowością jest możliwość tworzenia własnych modeli broni z gotowych elementów. Owocem tych prac mogą być narzędzia zagłady, które nie tylko zaskoczą przeciwników, ale i zadadzą im możliwie jak największe obrażenia. Autorzy przewidzieli również możliwość tworzenia własnych modeli zawodników, tak aby odróżniali się na tle całej reszty. Możemy ustalić wygląd włosów, rąk czy twarzy posiadanego robaka, podarować mu dodatkowe gadżety (np. okulary przeciwsłoneczne), a nawet ustalić rodzaje wydawanych przez niego okrzyków (także w momencie śmierci).
Oprawa wizualna gry przypomina poprzednie odsłony serii, a konkretnie dwie pozycje, które obdarzono trójwymiarowym silnikiem graficznym - Worms 3D i Worms Forts Under Siege. Autorzy zadbali o ulepszoną pracę kamery i całą masę nowych animacji. Większość z nich związana jest z wykonywanymi przez robaki czynnościami.
Pograłem troche i stwierdzam ze... ROBALE RULEZ!!
Plusy: 3D, gra po sieci, i oczywiście WORMS
Minusy: Sterowanie, uciazliwa kamera
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin