Forum ...::Pit from Lodz::... Strona Główna ...::Pit from Lodz::...
FORUM
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Worms 4: Totalna Rozwałka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...::Pit from Lodz::... Strona Główna -> Komputery i Internet
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PIT
Generał Armii (Admin)
Generał Armii (Admin)



Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 984
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ..::Łódź::..

PostWysłany: Pon Mar 20 20:32:31 GMT 2006    Temat postu: Worms 4: Totalna Rozwałka

kategoria: familijne, zręcznościowe
producent: Team 17 Software
wydawca: Codemasters Software
[b]dystrybutor PL: CD Projekt
data premiery[/b]: 29 lipca 2005
data wydania PL: 15 września 2005
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
nośnik: 1 DVD / 2 CD | cena: 99,90 PLN

Pełny Opis Gry
Worms 4: Mayhem to kolejna odsłona popularnej serii traktującej o starciach uzbrojonych po zęby, inteligentnych, gadatliwych i przy tym niezwykle zabawnych tytułowych robaczków. Warto odnotować, iż premiera Worms 4: Mayhem jest w dużym stopniu powiązana z obchodami dziesięciolecia całej serii. Podobnie jak wcześniej, gra oprócz komputerów osobistych zaplanowana została na konsole nowej generacji (PS2, Xbox).

Znajdująca się w tytule opisywanej produkcji cyfra 4 słusznie sugeruje, iż jest to bezpośrednia kontynuacja wydanej w 2003 roku gry Worms 3D, a nie stworzonej jakiś czas później i nakierowanej na strategiczny aspekt rozgrywki Worms Forts Under Siege. Zabawa przebiega w dość klasyczny dla serii sposób. Do walk stają drużyny złożone z określonej ilości robaków. Wygrywa ta z ekip, która zdoła pozbyć się wszystkich oponentów. Autorzy Mayhem przewidzieli rozbudowaną kampanię singleplayer, w skład której wchodzi około trzydziestu zróżnicowanych etapów. Aby ukończyć większość poziomów należy sprostać określonym celom - zdobyć ważny przedmiot, czy też zniszczyć zaznaczony na mapie obiekt. Co pewien czas spotyka się wyjątkowo silnych bossów, których należy oczywiście wyeliminować. Nie mogło również zabraknąć licznych trybów sieciowych, które stanowią esencję tego typu rozgrywki. Co ciekawe, w wielu przypadkach do zabawy wystarczy pojedynczy komputer, zawodnicy wykonują bowiem swe ruchy na zmianę. Multiplayerowe pojedynki mogą toczyć się na mapach znanych z singleplayera lub dwudziestu zupełnie nowych. Walki rozgrywane są w pięciu różnych strefach tematycznych, między innymi prehistorycznej i arabskiej. Warto dodać, iż otoczenie podlega pełnej destrukcji.

Udostępniony grającym arsenał tradycyjnie już uległ nieznacznemu poszerzeniu. W grze pojawiają się takie przedmioty jak Poison Arrow, Sentry Gun, Tail Nail, Bovine Blitz czy Iron Donkey. Zupełną nowością jest możliwość tworzenia własnych modeli broni z gotowych elementów. Owocem tych prac mogą być narzędzia zagłady, które nie tylko zaskoczą przeciwników, ale i zadadzą im możliwie jak największe obrażenia. Autorzy przewidzieli również możliwość tworzenia własnych modeli zawodników, tak aby odróżniali się na tle całej reszty. Możemy ustalić wygląd włosów, rąk czy twarzy posiadanego robaka, podarować mu dodatkowe gadżety (np. okulary przeciwsłoneczne), a nawet ustalić rodzaje wydawanych przez niego okrzyków (także w momencie śmierci).

Oprawa wizualna gry przypomina poprzednie odsłony serii, a konkretnie dwie pozycje, które obdarzono trójwymiarowym silnikiem graficznym - Worms 3D i Worms Forts Under Siege. Autorzy zadbali o ulepszoną pracę kamery i całą masę nowych animacji. Większość z nich związana jest z wykonywanymi przez robaki czynnościami.




Pograłem troche i stwierdzam ze... ROBALE RULEZ!!
Plusy: 3D, gra po sieci, i oczywiście WORMS Very Happy
Minusy: Sterowanie, uciazliwa kamera
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNSAZ''
Podpułkownik
Podpułkownik



Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: <<<EuDeZeT>>>

PostWysłany: Pon Mar 20 22:20:13 GMT 2006    Temat postu:

z tym 3D to chyba chujowo bardziej to bedzie przypominać Quake niż kultowe robale
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PIT
Generał Armii (Admin)
Generał Armii (Admin)



Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 984
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ..::Łódź::..

PostWysłany: Wto Mar 21 1:12:39 GMT 2006    Temat postu:

Daja rady Very Happy Zassałem spolszczenie i giera jest jeszcze bardziej zajebista Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...::Pit from Lodz::... Strona Główna -> Komputery i Internet Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin